
Często zadawane pytania
1. Chcę coś kupić i szukam informacji
Jak złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie należy zaznaczyć wariant produktu widoczny na miniaturkach obok głównej galerii. Następnie dodać produkt do koszyka, przejść do kasy i wypełnić swoje dane adresowe. Płatności można dokonać poprzez:
- BLIK
- Szybkie płatności online
- VISA
- MASTERCARD
- GOOGLE PAY
- APPLE PAY
Płatności są obsługiwane przez imoje ING Bank Śląski SA
Czy wystawiamy fakturę?
Tak, jeśli potrzebujesz fakturę napisz do nas prośbę z taką informacją wraz z danymi do faktury.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Przesyłki wysyłamy w ciągu 24-72h. Czas dostawy wynosi z reguły 5 - 9 dni roboczych, zależy to od ilości zamówień oraz wybranej formy dostawy. W przypadku ewentualnych opóźnień wynikających z przyczyn niezależnych zostaniesz o tym poinformowany drogą mailową.
Jaka jest gwarancja na produkty?
Gwarancja na wady dla całego asortymentu to 24 miesiące.
2. Złożyłem zamówienie, chce się o nim czegoś dowiedzieć.
Opłaciłem zamówienie, a dostaję informacje o braku wpłaty, dlaczego?
Powodem takiej sytuacji może być fakt, że złożyłeś dwa lub więcej takich samych zamówień. Możliwe jest również, że jeszcze nie zaksięgowaliśmy Twojej wpłaty. Skontaktuj się z nami.
3. Otrzymałem paczkę i mam pytanie lub problem.
Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.
Chcę dokonać zwrotu produktu.
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.